Pagina's

dinsdag 7 januari 2014

Nieuw begin.

Hallo allemaal,
Als nieuw lid van het designteam zal ik me eerst voorstellen.
Ik ben Carla Wolf al 31 jaar getrouwd met Ron. Wij hebben een dochter van 25 en zoon van 23.
Ik heb naast een drukke administratieve baan vele hobbies zoals borduren, mandala tekenen, zingen in een popkoor maar
mijn grootste hobby is kaarten maken. Sinds mijn dochter op zichzelf woont heb ik haar kamer omgetoverd naar een
geweldige hobbykamer waar ik nog iedere dag blij mee ben. Ik heb soms maar een uurtje tijd om te freubelen en dan is de
kamer een uitkomst want je kan alles zo laten liggen.
Ik vind het hartstikke leuk om deel uit te maken van dit DT team en zal mijn best doen om iedere week iets moois aan jullie
te laten zien.
Vanwege het thema "nieuw begin" heb ik deze babykaarten en ook 1 voor kleinkind gemaakt.
Nu ik dit neerzet ben ik vergeten om de artikelen die ik gebruikt heb op te schrijven.
Noem het maar een beginnersfoutje. Maar mochten jullie iets willen weten kan het altijd gevraagd worden en zoeken we het op.
Tot volgende week.
Gr. Carla






2 opmerkingen: