Pagina's

dinsdag 4 februari 2014

Mandala Dolfijn - Yin Yang

Hallo allemaal,

Ik had jullie deze week iets anders beloofd om te laten zien.
Al jaren maak ik graag kaarten maar teken ik zo af en toe ook een mandala.
Ik ben gek van dolfijnen en heb deze mandala gemaakt.


Ik gebruik een passer en een liniaal en ga lekker aan de gang.
Voor de dolfijnen heb ik een ooit eens een tekensjabloon op de kop getikt.
Het liefste gebruik ik de Derwent potloden die bij Jose in de winkel te koop zijn.
Deze worden ook veel gebruikt om stempels in te kleuren.
Sinds kort heb ik ook een doos Faber Castel en die kleuren ook geweldig.
Het is ook leuk om bijv. een kleine mandala te maken en die te versturen als kaart.
Volgende week zal ik daar voorbeelden van laten zien.

Gr.Carla

5 opmerkingen:

  1. Mooi . Kan ik van genieten gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewéldig weer Carla, als je nog eens een piepkleinbeetje tijd over heb, zou ik heel graag een soort workshop van je krijgen. Ik vind het helemaal mooi die mandala's! Wat ben je toch veelzijdig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel. Als er genoeg interesse is wil ik wel een workshop geven bij Jose in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Carla, heb je deze wel eens laten zien bij öns"!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Joke, ja die staat als het goed is in mijn map 😉

    BeantwoordenVerwijderen