Pagina's

dinsdag 11 februari 2014

Mandala kaarten

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik jullie een dolfijn-yin-yang mandala laten zien.
We kunnen ook een kleinere mandala maken voor een kaart.
Als eerste heb ik nog vanwege de Valentijn deze mandalakaart met hartjes gemaakt.


Ik heb een oudere hoekpons van EK Succes gebruikt. Hierdoor kan je geen dubbele kaart maken. Om de kaart toch leuk neer te zetten heb ik de standaardmal van Joy gebruikt.
Voor deze mandala heb ik de Faber Castell potloden gebruikt en een beetje bewerkt met geurloze terpentine.


Voor deze mandala heb ik een andere EK Succes hoekpons gebruikt en ook weer de standardmal van Joy.  Deze keer heb ik de Derwent potloden gebruikt die persoonlijk mijn voorkeur hebben.
Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om te bekijken.

Tot volgende week
Gr. Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten