Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Zwart wit

Hallo allemaal,
 
vandaag is het Valentijnsdag en daarom nog één kaartje met mijn favoriete stempel.

 
Deze keer heb ik de stempel met versamark afgedrukt en met Seafoam White embossingpoeder bewerkt. Ziet er heel anders uit zo. Je kan natuurlijk oook op wit papier stempelen en met een gekkleurde emboosingpoeder aan de slag gaan.
Ik heb een zwarte kaart gebruikt en daarop wit kraftpapier. Dat heb ik weer bestempeld met een tekststempel van Joy, Sending Messages. Ik heb gestempeld met Hero arts Shadow Ink, kleur soft Granite.
Daarna papertape op de kaart geplakt en een tekstje van Different Colors.
De versiering heb ik simpel gehouden in zwart-wit.
 
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend, 
groetjes Jannie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten