Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

Zwart- wit

Hallo allemaal,
 
Irene is heel druk met de verbouwing van haar huis en heeft mij daarom gevraagd iets voor haar op het blog te zetten.
Bij José heb ik een tijd geleden dit blokje papier gekocht en tot nu toe er niets mee gedaan.
Ik moest mannenkaarten maken en toen kwam het blokje mooi van pas. 
Ik heb de kaarten vrij simpel gehouden, ik ben nogal van de bloemetjes en lintjes maar op mannenkaarten doe ik dat niet.
 
 
De tekst Happy Birthday is van Memorybox en komt bij José uit de winkel.De stempel had ik al een tijdje liggen. Het patroontje voor de kaart heeft ooit eens in Cardsonly gestaan en blijft leuk om te maken.
 
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie



 
 

1 opmerking:

  1. Heel mooi je kaart en het model blijft inderdaad mooi
    Groetjes en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen