Pagina's

dinsdag 1 april 2014

Paas High Tea

Hallo allemaal,

Met Pasen ga ik thuis een high tea verzorgen met mijn familie.
Buiten al het lekkers vind ik het ook leuk om wat gezellige creaties neer te zetten.
En zo bedacht ik dit paas servies met cupcakes.
Wij hebben als Design team deze keer paas papier gekregen van Jose om er iets leuks van te maken.
Ik heb daar 2 kaarten van gemaakt die ik volgende week laat zien maar ik vond het papier zo leuk en ben nog wat extra papier gaan halen om dit serviesje op dienblad van te maken.
Willen jullie dit servies in het echt zien? Hij staat nu in de mooie paas etalage ( door Saskia geëtaleerd ) waar ook het prachtige papier en de andere paas creaties van het design team te zien zijn.






Tot volgende week.
Gr. Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten